czwartek, 6 czerwca 2013

06.06.2013 ładna data, miły dzień

Jeszcze 1,5h i lecę na 11 dni urlopu, a w sumie to na urlopie będę 17 dni- wliczając weekendy.

Harmonogram urlopu bardzo napięty, ponieważ nie będę leżeć, odpoczywać, wczasować się, zwiedzać, tylko załatwiać, pomagać, będę w ciągłym ruchu, momentami wręcz biegu. Psychicznie odpoczywając od pracy wcale mi nie starszne, to co mnie czeka.

Kalendarz wypełniony po brzegi, radość wielka mnie ogarnęła, więc odliczam czas.

Urlop zacznę od czegoś miłego- od nowego telefonu. :)

7 komentarzy:

  1. Jakiego???

    I jest w tym wszystkim jakieś spotkanie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LG 4X HD. :)

      A ze spotkaniemy tak jak pisałam- będzie problem i dopiero po 21 dam radę, bo tak to codziennie ok. 19 będę zbierać się w stronę domu, a poza tym szkoła w pozostałe dni.

      Usuń
    2. Znaczy LG P880 4X HD? Jeśli tak to całkiem całkiem, cieniutki, fajny wyświetlacz, parametry ok. Tyle tylko, że ja się sparzyłam na LG więc to dla mnie minus. :P

      Usuń
  2. No wlasnie. Moja mama truje mi, ze urlop bez wyjazdu na wczasy to zaden urlop. A to nieprawda. Odpoczynek od pracy to tez psychiczne doladowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naładowanie akumulatorów to podstawa, bo zwariować można.

      Usuń