środa, 1 kwietnia 2015

KWIECIEŃ!!!

Kwiecień czas start!

Nowe przedszkole (o matko i córko, dziś doszła do mnie prawda prawdziwa- 4 przedszkole w ciągu 4 miesięcy zaliczam) zaczęło dziś działać i mimo mojego strachu i lęku i zwątpienia wyszło lepiej, niż myślałam.
Nawet rano polały się łzy szczęścia- pewna mama łzy ocierała jak zobaczyła jak jej synek przybiegł do mnie, a i ja zamoczyłam oczy z radości.
Jutro będziemy sadzić kwiaty. :D

Biegać zaczęłam i pokonałam najdłuższy dystans w swoim życiu i przeżyłam to i spodobało mi się- chcę więcej!
Biegłyśmy, gadałyśmy, a ja nie padłam. :)

Kwiecień się rozkręca, rok nabiera rozpędu, może jednak to będzie dobry rok- tak jak myślałam w Styczniu.
Na pewno!

2 komentarze:

  1. będzie! na pewno :) cieszę się razem z Tobą Eewelka!
    zdrowych,wesołych,jajecznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń