czwartek, 6 grudnia 2012

Prezentowe szaleństwo czas start!

Zaczął się Grudzień, a wraz z nim obdarowywanie prezentami, planowanie, zakupowe szaleństwo i niestety coraz niższe temperatury.

Najtrudniej wymyślić co komu kupić, aby obdarowany był zadowolony, ale jak już pomysł w głowie zakiełkuje, to muszę przejść szybko do realizacji, abo z głowy nie wyleciał. Nienawidzę zakupów, przebijania się między tłumem ludzi w sklepie, staniem w ogromnych kolejkach i to jest mój największy problem w okresie Świątecznym niestety.

Udało mi się dość sprawnie póki co zakupić prezenty i bardzo mnie to cieszy. :)

Dziś Mikołaj obdarował mnie pięknym pudełkiem na biżuterię i wyszło, jakby telepatycznie porozumiał się z pewną osóbką, która wczoraj obdarowała mnie spóźnionym prezentem urodzinowym- przepięknymi kolczykami. :)

Grudzień, to po prostu miesiąc pod znakiem prezentów.:)

2 komentarze:

  1. To bylo porozumienie telepatyczne ;-) Zeby uniknac kolejek polecam... zakupy w sieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ten problem, że nie przepadam za zakupami w sieci. O ile w trakcie roku jakoś mi to nie przeszkadza, to w okresie Świątecznym- nie lubię i nie robię. A dodatkowo- czasem muszę dotknąć, powąchać zanim kupię.

    OdpowiedzUsuń