poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Weekend

Obfitował w nowe znajomości, warsztaty, prezentacje i wspaniałe rozmowy o życiu.
W pięknym miejscu spotkało się 20 kobiet, buzie im się nie zamykały, rozmawiały, poznawały się na wzajem, spędzały miło czas z dala od codzienności.
Bawiłam się wspaniale, poznałam wspaniałe osoby, dowiedziałam się o sobie bardzo ciekawych rzeczy i przede wszystkim- kopa do działania. Trzeba się zmieniać, trzeba ruszyć do przodu, przestać robić ze swojej głowy śmietnik i to co było- zostawić za sobą. Nie mogę ciągle rozpamiętywać, analizować, bo to mnie niszczy. Muszę zmienić się, muszę polubić siebie i nie wracać do tego co było, aby nie powielać złych wzorców.


Ten weekend był wspaniały, dzięki poznanym osobom dużo zrozumiałam i przejrzałam na oczy. Spojrzałam na siebie i swoje życie w ciut inny sposób.

Czuję się naładowana samymi pozytywnym emocjami.


8 komentarzy:

  1. Ciesze sie, ze spotkanie bylo udane:) Trzymam kciuki za zmiane:) Sama tez musze nad tym popracowac, bo i lapie sie wciaz na powrocie do starych wzorcow i starych zachowan:( No ale wazne, zeby wciaz nad soba pracowac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się udało. :) Praca nad sobą może sprawiać radość, a to najważniejsze.

      Usuń
  2. Bo jak spotykają się kobiety to zawsze jest ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety są mądre i inspirujące, dodające mocy. :)

      Usuń
  3. Najwazniejsze, że odnalazłaś dzięki temu siebie. :)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie odnalazła, ale jestem na dobrej drodze. Dostałam pozytywnego kopniaka. :)

      Usuń
  4. To świetnie! Świat stoi dla Ciebie otworem i od Ciebie zależy, jak to wykorzystasz... Powodzenia w jego zdobywaniu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chcę się zmienić dla siebie, żeby było mi ze sobą dobrze. :)

      Usuń