środa, 10 lipca 2013

Środek tygodnia i przepis.

Środa, czyli dzień, który wlecze mi się nie miłosiernie. Dziś na szczęście nie było tak źle, ale za to- jedna wizyta u lekarza i skierowanie do kolejnego i zalecenie... w środku lata noszenie "seksownych" pończoszek uciskowych. Masakra...chyba będzie musiało trochę poczekać, ale najpierw napiszę do Pani doktor maila, czy może poczekać.

Druga wizyta dzisiejszego dnia- przebiegła migiem, weszłam i wyszłam z tym, co chciałam.

A w domu...wielkie porządki, więc dobrze, że mam maleńkie mieszkanko.

I chwila przyjemności- obiad na jutro: makaron z krewetkami i suszonymi pomidorami- genialne, rewelacyjne, przepyszne. :)

A teraz koło mnie stoi kufel piwka z sokiem i pełen relaks.

Przepis:
*suszone pomidory (sztuk tyle, na ile ma się ochotę)
*krewetki (wg uznania wielkość i ilość)
*czosnek
*białe wino wytrawne lub półwytrawne
*świeża pietruszka
*makaron spagetti

Na patelni podgrzewamy olej z pomidorów, wrzucami pomidory, przesmażamy, dodajemy czosnek i wrzucamy krewetki. Podsmażamy chwilę, wlewamy wino i czekamy, aż wyparuje. Na końcu wrzucamy świeżą pietruszkę i chwilkę smażymy. Następnie gotujemy makaron i dodajemy do krewetek- podsmażamy wszystko wspólnie, żeby się połączyło i podajemy. :) Można jeszcze posypać paremzanem- ja zampomniałam kupić, więc mam bez.  Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Dawaj przepis na to cudo!!! Normalnie ślinotoku dostałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała winko kupić i zapolować na pełnoziarniste spagetti. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kurczak? Jeżeli nie lubisz owoców morza.

      Usuń
    2. Lubię, ale jakoś boję się kupować w sklepach i robić sama. :)

      Usuń
    3. Ja pierwszy raz w życiu kupiłam zamrożone i zrobiłam i zadowolona byłam. :)

      Usuń