czwartek, 6 października 2016

31

Minęły 31 urodziny.
Po trzydziestce trochę się zmieniło- rok to niby dużo, ale potrafi zmienić sporo.
Życie mi się przewróciło.
Nie żałuję niczego co było przez ten czas.
Na pewno "dorosłam", na pewno inaczej patrzę na pewne sprawy- już nie jak "nastolatka".
Życie zweryfikowało wiele rzeczy- pracę, znajomych, moje oczekiwania i to co otrzymuję.
Z dnia na dzień jestem coraz bardziej świadoma siebie, swoich potrzeb, czasu, który mija.

No i to były pierwsze wspólne urodziny- Latający również obchodzi urodziny tego samego dnia.
Nie byliśmy razem tego dnia.
Świętowaliśmy później.

Przyjaciółki jak zawsze- niezawodne. Miałam rewelacyjne urodziny i bardzo fajnie spędziłam czas. Niespodzianka im się udała.

No i zaczęłam kolejny rok...co się wydarzy- zobaczymy. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz