środa, 4 marca 2015

Anioły.

Są Anioły na ziemi.
Chodzą między nami i żyją spokojnie, a gdy mogą- pomagają.

Całkiem przypadkiem spotkałam jednego z nich i jestem bardzo za to wdzięczna.

Wspaniały człowiek.

Nie spodziewałam się takiego obrotu spraw, ale uzyskałam niesamowitą pomoc od tej osoby, od tych ludzi. Jestem pewna, że moje nowe miejsce pracy będzie wspaniałe i będę otoczona przyjaciółmi- nie "wielkimi, nadąsanymi" szefami.

Tacy ludzie przywracają wiarę w drugiego człowieka.

Teraz myślę jak jej podziękować, bo dzięki niej miesiąc oczekiwania minie mi spokojnie.

4 komentarze:

  1. wow! w dzisiejszym świecie tacy ludzie to skarb :)
    cieszę się,że zaczęło Ci się wszystko układać ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układać- to za dużo powiedziane, ale ogólnie nie mam siły już myśleć o tym jak jest kiepsko.

      Usuń
  2. Oby było coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń