niedziela, 22 lutego 2015

Słowo się rzekło.

Właśnie poinformowałam rodziców, że odchodzę do innego przedszkola.
Decyzja została podjęta i nie ma odwrotu.
Miałam dużo czasu na przemyślenia i postanowiłam jedno- jeżeli mnie nie wezmą do tego nowego, to i tak odchodzę. Nie jestem w stanie dłużej pracować z Tłumokiem.
Biorę się za pisanie wypowiedzenia.
Jestem bardzo pozytywnie nastawiona.
W grupie będę z super dziewczyną.
Część rodziców już wiedziała o moim odejściu i idą za mną, bo przedszkole jest blisko obecnego.
Reszta- jaką decyzję podejmie to już od nich zależy.

Jestem zmęczona. Bardzo.
Straciłam chęć i motywację do kursu, do praktyk, do pisania kolejnych zadań i zaliczeń.
Mam nadzieję na szybkie odzyskanie zapału.

Tydzień zapowiada się ciepły, więc mam nadzieję, że będzie bardzo pozytywny. :)

Miłego tygodnia!

8 komentarzy:

  1. Powodzenia, mam nadzieję, że cię przyjmą. :) Zresztą, byliby głupi, gdyby tego nie zrobili. ;)

    Szkoda, że w żłobku nie będziesz pracowała bo tobie nie bałabym się powierzyć Ali. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiedzenie już złożone. ;-) Przyjęta już jestem-zaczynam od kwietnia.

      Żłobek nie jest dla mnie.;-) Ale do przedszkola Alę przywozić możesz za jakiś czas. :-)

      Usuń
  2. czekam w takim razie tylko na pozytywny obrót spraw! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za przyjecie :) masz racje, kto nie ryzykuje ten nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki! Powodzenia! :) Czesto zmiana miejsca, otoczenia dodaje energi a na pewno cos zmienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak raz się zmieni, to później łatwiej.;-) Teraz stres mniejszy, bo idę do znajomych mi osób.:-)

      Usuń