wtorek, 1 października 2013

Rodzina.

Byłam dziś w odwiedzinach u babci i dziadka. Oboje wiekowi, dziadek nie słyszy zbyt dobrze, więc większość spotkania przeważnie milczy i w ciszy nam towarzyszy.
Rozmawialiśmy o moich planach na przyszłość i zdałam sobie sprawię jak bardzo ważnymi są dla mnie oboje. Nie wyobrażam sobie życia bez Nich, bez Mamy, bez Siostruni.

Jak zawsze było śmiechu dużo, ale na koniec tekst mojego dziadka pobił wszystko: "No wreszcie ubierasz się jakoś młodzieżowo, a nie jak stara baba." (raz miałam na sobie spódnicę do ziemi, która mu się nie spodobała, a dziś spodnie i t-shirt) I zaczął się śmiać jak chochlik.

On siedzi i nic nie mówi, a jak wyskoczy z jakimś tekstem- padamy ze śmiechu.

Moja rodzina- kocham ich bardzo.

4 komentarze:

  1. Fajny ten Twoj dziadek! Ja jednego wcale nie znalam, a drugi zmarl jak mialam 8 lat, wiec praktycznie go nie pamietam. Za to obie babcie wspominam bardzo cieplo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadkowie, babcie to wspaniali ludzie przeważnie. Mój dziadek mało się odzywa, ale jak już coś powie, to sikamy ze śmiechu. :)

      Usuń
  2. Mój dziadzio też taki był :))

    OdpowiedzUsuń