niedziela, 29 września 2013

Ludzie.

Po raz kolejny stwierdzam, że ludzie w koło mnie są istotni w mojej egzystencji. Lubię samotnie czasem posiedzieć, odpocząć, pomyśleć, pobyć sama ze sobą, ale ostatecznie do szczęścia potrzebni mi ludzie. Strasznie się cieszę, gdy mogę się spotkać z kimś fajnym, z kim lubię spędzać czas. Bardzo mi miło, gdy ktoś u mnie nocuje i mieszkanko nie jest takie puste.
Ostatni tydzień obfitował w spotkania, w gości, w miły czas. Dziś miło spędzone popołudnie z Mamą i Siostrunią, było rodzinnie i tego mi trzeba było.

A teraz lenistwo w ciszy i osiąganie równowagi.

2 komentarze:

  1. Nooo... Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy. :) Czekam tylko na grafik, żeby coś zaproponować jeśli tylko będziesz miała chęć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chęć zawsze mam, więc kwestia dopasowania i znalezienia czasu i widzimy się. :)

      Usuń