poniedziałek, 29 października 2012

Dziś

Dziś dostałam super książkę, autorki, którą bardzo lubię i już nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam. Najnowsza książka Grocholi jest podobno inna, niż dotychczasowe, więc tym bardziej przeczytam ją z wielką chęcią.
Zjadłam pizzę w bardzo miłym towarzystwie i poplotkowałam z koleżanką, której bardzo dawno nie wiedziałam. W takich momentach doceniam to co mam, doceniam ludzi, którzy są koło mnie i cieszę się, że kreślą swoje ścieżki przez moje życie. Może sentymentalnie to zabrzmiało, ale kim byśmy byli bez ludzi w koło siebie? Jak wyglądało by nasze życie bez tego całego zamieszania, spotkań, plotek, fochów, problemów, uśmiechów, szczęścia? Nijak...byle jak...do bani. Ja czułabym się "pusta", nie do końca spełniona. Lubię żyć w stadzie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz