niedziela, 3 lipca 2016

20 metrów.

Nawet nie sądziłam, że w 20 metrach może zmieścić się tyyyyyyyyle rzeczy.
Pakowaniom nie było końca, więc aż strach pomyśleć co to będzie jak z trzy razy większego mieszkania będziemy się wyprowadzać. :P
9 lat dobiegło końca, opuściłam mój "apartament", zakończyłam etap w życiu i czekam na kolejny.
Aby mogło zacząć się coś nowego- coś musi się zakończyć.
Czekam na lepsze, nowe, nieznane i ciekawe.

Ostatnio uświadomiłam sobie, że ważne rzeczy w moim życiu dzieją się po 9 latach.
Po takim czasie zmieniłam pracę, teraz się przeprowadzam. Ciekawe co będzie za kolejne 9 lat.

Radość mnie rozwala, już przebieram nogami i odliczam dni.

Będzie genialnie i nie ulega to wątpliwościom.


6 komentarzy:

  1. 9 lat na zmianę i decyzję to sporo:) Życzę Ci samych pięknych chwil na tych 20 m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 9 lat mieszkałam w 20 metrach, teraz przyszedł czas na zmiany. Decyzja została podjęta dość szybko i spontanicznie, tylko czas oczekiwania na realizację planu trwał pół roku- ostateczna wyprowadzka będzie w sierpniu. :)
      Ale jak będziesz w swoim ulubionym CH- IKEA, będziemy mogły umówić się na kawę- będę miała rzut kamieniem. ;)

      Usuń
    2. oooo :) Czyli jesteśmy sąsiadkami z tej samej dzielnicy.

      Usuń
    3. Świat jest mały. :)

      Usuń
  2. Super! Będzie wspaniale 😃

    OdpowiedzUsuń