sobota, 23 lutego 2013

Wyróżnienie

Otrzymałam pierwszą nominację w swoim blogowym "życiu" i bardzo mnie to ucieszyło. Naprawdę poczułam się wyróżniona i bardzo za nią dziękuję. :)
Wyróżnienie otrzymałam od Podroze slodkie ucieszyłam się niesamowicie.

Z wyróżnieniem wiąże się pięć zadań:

Po pierwsze: podziękować za nominacje
Po drugie: pokazać nagrodę VB na swoim blogu
Po trzecie: zdradzić siedem rzeczy o sobie
Po czwarte: nominować 10 lub 15 blogów
po piąte: powiadomić o nominacjach właścicieli blogów:-)





Wyróżnienie dodałam, więc teraz 7 rzeczy o mnie:

1. Uwielbiam żelki, mogłabym je jeść kilogramami.
2. Zawsze daję ludziom drugą szansę, a jak trzeba to i trzecią.
3. Mam nadzieję, że studia podyplomowe, w których trakcie jestem doprowadzą mnie wreszcie do pracy w wymarzonym miejscu.
4. Nie lubię siedzieć bezczynnie, bo wtedy jestem bardziej zmęczona.
5. Moim marzeniem jest posiadanie Buldoga francuskiego.
6. Mam małe, ale sprawdzone grono znajomych i jestem osobą towarzyską.
7. Uczę się języka, który nigdy może mi się nie przydać, ale robię to dla siebie.;)

Nominuję następujące blogi (niestety nie będzie ich 10):


Miłej zabawy!

 

 






8 komentarzy:

  1. A dziękuję, przypomniałaś mi, że mam jeszcze 2 zaległe nominacje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację :-)
    Jestem zaszczycona i zaskoczona :-)
    Chyba nigdy (z braku czasu) nie pisałam nic u Ciebie, ale bywam i podczytuję.

    Jeden raz zdecydowałam się zabawić w podobną zabawę, o tutaj:
    http://wkolomacieju.blogspot.com/2011/10/kreativ-blogger.html
    Przeczytaj proszę :-)

    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję!

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W taki razie czas na kolejne 7 tajemnic z Waszego życia. :)

      Usuń
  3. Mogłaś dać chociaż jedną pikantniejszą tajemnicę. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki to język? Ja chciałabym umieć szwedzki..jeszcze się nauczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się węgierskiego. :) Bardzo lubię ten język.

      Usuń