poniedziałek, 18 lutego 2013

Niespodzianki! + EDIT II

Dziś mimo, że bardzo sennie, to bardzo miło minął mi dzień.

Zauroczona pudełkiem Glossy Box na jednym z blogów postanowiłam zamówić dla siebie i dziś zostało dostarczone do pracy. Ucieszyłam się jak dziecko w sklepie z zabawkami. ;) Śliczny lakier do paznokci, cienie "w moim" kolorze i genialny krem do twarzy.

Już nie  mogę doczekać się kolejnego!

To jeszcze nie koniec niespodzianek, mianowicie byłam kupić nowe okulary. Znalazłam śliczne, ale cena mnie przygniotła i nie myślałam nawet o nich. I w tym momencie Pan poinformował mnie, że obniży mi cenę i to sporo, więc od dziś jestem właścicielką pięknych, granatowych oprawek z mocniejszymi, niż posiadane przeze mnie szkłami. Pan prawie rozłożył mnie na łopatki mówiąc: "Dziwię się, że coś Pani widziała w swoich obecnych okularach", a ja widzę w nich może nie idealnie, ale na pewno lepiej, niż bez ;).

Od jutra mój świat wreszcie nabierze barw!

A to moje wyczekane pudełeczko:

P.S.
Zapomniałam jeszcze dodać, że dostałam genialne, śliczne, piękne i wyczekane- czerwone trampki. :) Już chcę wiosnę, chcę zakładać cieńsze rzeczy, a nie tysiące warstw na siebie.

A zdjęcie okularów zrobię wieczorem i wrzucę. Aż jestem w szoku, że tak dobrze widzę. 

Obiecane zdjęcie okularów- są granatowe, nie czarne.

8 komentarzy:

  1. Okulary pokaż a nie pudełko. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pokażę, ale najlepszy efekt będzie na mnie, jak się spotkamy- to zobaczysz. :)

      Usuń
  2. Fajnie, tyl niespodzianek:-) A na okularki tez czekam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne okulary! :)
    A pudełeczko... Chyba każdej kobiecie poprawiłoby humor. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Już czekam z niecierpliwością na kolejne.:)

      Usuń
  4. Okulary naprawde swietne:-) U mnie juz tez czas przyszedl na nowe okulary:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Pozwolilam sobie wyroznic Twojego bloga;-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)
      Hmmmm... dziękuję za wyróżnienie, ale nie wiem czy będę umiała to ogarnąć- wciąż jeszcze się uczę świata blogowego. :)

      Usuń