poniedziałek, 5 października 2015

30!

30 września skończyłam 30 lat!
Tak- latka lecą, a ja nadal młoda, piękna i szczęśliwa.

Jestem szczęśliwa.

Mam marzenia.

Mam plany.

Uśmiecham się! Cieszę się, że mam 30 lat!

Dorosłam. Dojrzałam.

Wiem czego od życia chcę.

Znam siebie coraz lepiej.

Te 30 lat dało mi momentami w kość, ale nauczyło mnie życia, sprawiło, że jestem tym kim jestem, że znam swoją wartość, swoje oczekiwania i chęć podnoszenia poprzeczki sobie samej.

Jestem, po prostu jestem trzydziestolatką! :)



5 komentarzy:

  1. sto lat sto lat!
    wszystkiego najlepszego! :D
    wyobraź sobie,że 19 października i ja będę trzydziestką ;)
    dawno mnie u Ciebie nie było ale od miesiąca mam niemowlaka w domu więc sama rozumiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja też mniej ostatnio zaglądam wszędzie- czas mi się skurczył. ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń