sobota, 4 października 2014

29!

Kolejny rok za mną.
Ostatniego dnia września świętowałam urodziny.
Zmieniam się z wiekiem, "dorośleję", powoli może się ustatkuję, ale przede wszystkim rozpoczęłam ostatni rok z "2" z przodu. :)

Nie planowałam imprezki, ale najbliżsi mi przyjechali i świętowali ze mną.

To był bardzo miły dzień. Mogłabym mieć częściej urodziny. :)



P.S.
Wraz z moimi przedszkolakami piekłam tego dnia ciasto marchewkowe- było dużo świetnej zabawy, radości i przyjemności. Dzieciaki sprawdziły się idealnie- grzeczniutkie i kochaniutkie.


8 komentarzy:

  1. Wszystkiego o czym śnisz kochana!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat! :) ja za 2 tygodnie będę obchodziła 29-te urodziny ;)
    a ciasto marchewkowe uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)
      Ja też. A pieczenie go z grupą to wielka frajda. :-)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia kolejnych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spelnienia Marzen!

    Jak to ciasto tak proste, ze zrobia je nawet przedszkolaki, to ja poprosze o przepis! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :-) A przepis będzie w kolejnym poście.

      Usuń