poniedziałek, 30 czerwca 2014

Wielkie zmiany.


Telefon z Z. spowodował szybsze bicie serca, a wiadomości wywołały jeszcze większe szaleństwo w mojej głowie. Otrzymałam informację, że chcą mnie u siebie miesiąc wcześniej, niż były rozmowy.

Wypowiedzenie złożone, przyjęte, podpisane, więc to już pewne- kończę 31.07.2014r. przygodę z tą firmą.

Stresuję się przed nieznanym, ale cieszę się na zmiany, które mnie czekają.

Podczas składania wypowiedzenia otrzymałam bardzo dużo ciepłych słów, choć składałam je z łomoczącym sercem. Błędów na wypowiedzeniu narobiłam tyle, że pobiłam wszelkie rekordy w poprawianiu i ponownym drukowaniu. :P

Zaczynam ostatni miesiąc swojej pracy. Miesiąc pełen pytań, niepokoi, lęku przed nieznanym.

Dużo dzieje się u mnie ostatnio- dużo dobrego, nowego, niespodziewanego.

Doczekałam dobrego czasu.

Oby tak dalej.

6 komentarzy:

  1. Super wiadomość! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz! Wszystko będzie super:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że tyle pozytywów u Ciebie :) Nie h marzenia spełniaja się dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa :-) Oby nic się nie zmieniło w drugą stronę ;-)

      Usuń